Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

Ποιος είπε ότι ο αθλητισμός δεν έχει πλάκα!!!

Ποιος έβαλε καρχαρίες στη πισίνα; 







 Κοίτα χαρά για ένα μπαλάκι...
 Ουάου...rexona με γεύση σοκολάτα,μιάμμμμμ!


Πρρρρρρρρ κορόιδο κορόιδο... 


 Όχι ρε γαμώτο...κοίτα τι αλλαγή έκανε ο προπονιτής..εβγαλε το παιχτρόνι και έβαλε τον άμπαλο...ΧΑΣΑΜΕ!
Γιατί τι έχει το ύφος μου; 


Πούσου το φελέκι μου ξέχασα το θερμοσίφωνα ανοιχτό.. 
 Θα τσούξειιιιιιιιι....
 Ωχ...θα φάω πολύ ξύλο από τα παόκια έτσι και το σφυρίξω αυτό










 Σάκηηηηηηηηηη!!!!
Ντάξ..είπαμε, δεν είναι και μπάλα του μπόουλινγκ! 
Να σου δώσω ένα φιλάκι; Όχι;
Ποιο δαιμονισμένος πεθαίνεις...

Εγώ δε του πέταξα αυτό το μπαλάκι... 

Βάλαμε για ύμνο της ομάδας το πουλάκι τσίου;!;! 



 Μάντεψε τι κάνω συλλογή το τελευταίο καιρό...
Και τώρα κυρίες και κύριοι βλέπουμε ένα ήρεμο μαρκάρισμα του Τσάκ Νόρις... 
Βαρέθηκα..Λες να τους πω να το διαλύσουμε και να πάμε για καμία μπύρα
 Dulcolax...Και νιώστε απελευθερωμένοι...
Κάαουυυυυυ...Πάκααααα 
Τι κι αν έχεις ρόπαλο 60 εκατοστά...αν δε ξέρεις να το χρησιμοποιείς αυτά παθαίνεις.
Έχω αυγά στις τσέπες ρε μαλάκα... 


Έλα ρε κόοοοουτσ...χικ...άσε με λίγο...χικ..ακόμη μέσα...χικ...καλά είμαι... 






 Κιτρίνισε από το πολύ σφίξιμο...
 Έτσι γίνεσαι αν βγάζεις συνέχεια το κεφάλι έξω από το αυτοκίνητο...
 Είμαι ο σούπερμαν είμαι ο χουπερμαν...νιαααανιανιανιαααανια!


Hulk smash!!! 
 Χουχουχου...πολύ καλό το αστειάκι σου, κάτσε να γαργαληθώ!
Captain foot!Ο Μονόφθαλμος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου